Awanse
Aby zostać członkiem Gildi Bandytów należy udowodnić swoją przydatnośc dla Gildii. Należy wykazać swoje zdolności w szermierce, łucznictwie, skradaniu, kradzierzy czy włamywaniu się. Każdy bandyta powinien być sprytny, chytry i przebiegły. Aby wykazać swoje umiejętności należy wykonywać zadania dla Bandytów aby otrzymać w zamian poparcie.
Złodziej Owiec - klasa początkowa dla bandyty. Wymogiem jest załorzenie konta na forum i zgoda Herszta Bandytów.
Bandyta - awans z Złodzieja Owiec. Należy uzyskać dwa poparcia członków Gildi oraz zgodę Herszta Bandytów. Mile widziana karta postaci.
Zwiadowca - awans z Bandyty. Należy odsłużyć conajmniej 3 dni w randze Bandyty a także otrzymać trzy poparcia od Bandytów oraz zgodę Herszta. Mile widziana karta postaci.
Skrytobójca - awans z Bandyty Łucznika. Należy odsłużyć conajmniej 3 dni w randze Bandyty Łucznika a także otrzymać trzy poparcia od Bandytów oraz zgodę Herszta. Ponadto należy posiadać wypełnioną kartę postaci.
Herszt Bandytów - klasa dla przywódcy. Tylko Vessemir.
|